Vad gör vi?

Jo jag sitter och äter brutalt god frukost hos Wiktor. Han hade inget pålägg, så han tog fram rökt älg...lår(?) ur frysen. Fy. Satan. Vad. Gott!!!!!! Jag kan nog aldrig mer äta rökt skinka. Annars har jag så mycket träningsvärk att jag knappt kom ur sängen. Bodypumpen igår tog verkligen knäcken på mig. Jag kände mig som en mygga med mina små minityngder, särskilt när alla andra brudar i salen var BIFFIGA på riktigt och hade 8 ggr mer vikt än jag. Men jag tryckte undan min tävlingsinstinkt och kämpade på ändå. Duktig Johanna!! Idag har jag instudering och ska försöka sjunga ordenligt. Får se vad lilla rösten tycker om det... Ikväll blir det middag hos Andrea och Erik. Myys!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0