snyggdag!

Alltså nu är jag så trött i hjärnan. Hela dagen har jag kämpat med den moderna operan som vi ska göra nu. Det är så svårt. Som tur är så är det inte särskilt svårt sångtekniskt utan det om är svårt är rytm och melodi. På repet igår, när vi träffade dirigenten för första gången gick det......sådär. På vissa ställen var vi inte ens i samma takt. Haha. Men idag gick det mycket bättre. Skööönt! 
Dessutom har jag varit assnygg idag! Har haft mössa med fläta som mayo lärt mig göra. Har aldrig fått så mycket komplimanger för min frisyr. Detta när jag har mösa på mig. kanske borde boka klipptid... 
Idag har jag köpt fler skönhetsprodukter, såklart. Suck! Men det skriver jag mer om imorn, orkar inte skriva mer nu...
 
 
NU ska jag få pizza av Wiktor!!!
 


Kommentarer
Mayo

Hah, bambi!!!!
Tummen upp för flätan, såg kanon ut!
Puzzzzzz!!!

2013-01-16 @ 07:58:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0