Knäppkärring

Hej!
Jag sitter på ett fik och är trött och nöjd efter ett prima pilatespass. Tyvärr var det en galen tant där som HELA TIDEN pratade för sig själv och suckade.
Ledaren: så sträcker ni benet så långt ni kan och ritar ett streck med tårna som en pensel och sen flexar ni foten och suddar ut strecket med hälen.
Irriterande kärring: jaha. Nu fattar jag ingenting... Åh suck och stön. Som en pensel?! Jaha...jag fattar inget men det gör väl ingenting.... Nej nej...
Jag: (tyvärr inom mig) MEN FÖR FAAN HÅLL KÄFTEN ELLER DRA!!!

Jaja... Hon var säkert bara osäker. Eller skvatt galen. Nu ska jag glömma henne och hänge mig och action på hög nivå. Ikväll ska jag nämligen gå på Die Hard 5!!!!
Puss på er!



Kommentarer
Mayo

Haha!!! Vad är det med sur-kärringar o pilates? Jag hade en nästan likadan upplevelse igår ;)
Jag ringer sen!! Puss

2013-02-18 @ 07:10:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0