Lugn och lycklig...

Idag börjar jag dagen med gröt och en ansiktsmask! Lyxtorsdag! Jag har dessutom träningsvärk i lillrumpan. Igår var jag nämligen på gymmet och det är ju värt att det märks idag!
Jag har sovit luderdåligt de senaste nätterna. Igår fick jag nog och laddade hem Mindfullnessappen-lugn och lycklig!
HAhahaha, måste bara garva åt namnet. MEN. Det funkade!!! Jag körde 5 min kroppsscanning. Typisk," känn dina armars förnimmelse.....bla, bla, bla" Men 15 min senare sov flickan. WIN!!!
 
Imorgon kommer Josse hit! Det ska bli superkul! Och i helgen har jag audition till Norrlandsoperan. Också kul!! 
Ha en superdag!
 
 
Här är en bild från i sommras på Star och Kia... JAG VILL HA ETT DJUR!!!!!!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0