back on track...

Nu är jag tillbaka!
Jag hade storslagna planer om att skriva ett djupt inlägg om hur det är att vara människa och kvinna, och prestationsångest och sådära....MEN, det får fasen vänta till en ljusare timme....
Dagen har bestått i skola....sådäär kul. Men sen fika med majo i telefon, efter det gym och sedan hem. Hemma har jag inte heller legat på latsidan direkt... Lagat mat....jaja, blandat ihop sallad. MEN ändå MAT och inte gröt!! Jag har även duschat, målat naglarna  blåa, druckit två öl, tittat på veckans brott med pappa och bakat bröd! 
Återkommer imöra. Eller en annan dag. vi får la se ;-)
 


Kommentarer
Mayo

Å, Johanna! Du förstår inte hur glad jag blev över det nya inlägget, sitter nämligen o bajsar i skolan och trodde att jag skulle få sitta här o bli besviken men ICKE! Min fina syster har tagit sig i kragen och fullföljt sitt uppdrag: förgylla min dag med ett skojigt inlägg just här!
Puss bästa! (Återkommer imorgon igen)

2013-01-23 @ 10:13:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0