Vinnare!

Jajamän! Jag känner mig sjukt mycket som en vinnare, för jag har lyckats ändra header. Alldeles själv!! Det tog några timmar och bilden är inte i bästa upplösning, men jag är ändå ganska nöjd. 
Jag har haft världens mysigaste helg. I fredags kom Josse, vi drack vin och målade naglarna! Igår kom Cici, Carro och Max och vi drack vin och kollade på mellon. Så himla härliga tjejer alla tre. Ja,Max var också en kul prick som jag inte träffat förut. 
Snart kommer Josse hit igen och ska hänga lite innan hennes tåg går. Sen ska jag på Pilates kl 16, det blir spännande, jag hoppas att det är ett bra pass som kan bli en söndagsrutin.
 
pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0