Fina fina helg!

Den här helgen har jag sovit ganska lite men jag känner mig ändå fulltankad med energi. Att få träffa tre av sina bästa vänner på samma helg är verkligen lyx! 
Pilatesen idag var fantastiskt och leddes av en härlig positiv kvinna som peppade mig så bra att jag gick därifrån och trodde att jag var Pilatesens egen Stenmark. Jag tänker fortsätta tro det, då kommer jag att vara lika peppad att gå dit nästa Söndag! 
Imorgon har jag en lång dag i skolan. Men sen, SEN ska jag hem till Wiktor! Som jag längtar efter honom nu!
 
 


Kommentarer
Carina

Mysigt foto!

Svar: Tack!
Johanna

2013-02-11 @ 22:50:54
URL: http://viltovackert.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0