Quick Chicken....

Idag var vi på sjukhuset för att Wiktor skulle röntgas, men så gick röntgenmaskinen sönder så vi fick åka hem igen... Snopet. Men det blev ändå trevligt för jag blev hipp som happ bjuden på middag av Wiktor. Nu är vi hemma och vilar innan vi ska trycka i oss magnifika semlor från Tösses och kolla på Mia på Grötö. Idag kommer bla Jonas Gardell och Alex Schulmann dit, kan bli hur bra som helst!
 
Repet idag gicik väldigt bra! Det var första gången under den här processen som jag kände att jag fick ut det jag ville. Nu har materialet satt sig så pass bra att jag kan börja kommunicera med mina motspelare. Så skönt! 
Dock var det synd att jag övade på att bli en "slow chick" för idag gjorde vi en scen som går extremt snabt. Musiken gå fort som tåget, jag ska säga en MASSA ord! Typ helst 3 stavelser på en åttondel... OCH jag ska byta riktning flera gånger i samma fras. Man kan säga att jag hade egentligen behövt vässa "quick chicken" i mig. HAHA snabb kyckling.... Jag är ju för rolig alltså.
 
Nu ska jag ta och duscha och försöka göra nån slags drastisk åtgärd i fejat. Jag flagar av torrhet samtidigt som jag har finnar. 


Kommentarer
Åsa J

Älskar din blogg okritiskt! Du är grym! Blir sugen på att blogga jag med!!! Ses imörrn!

Svar: Vad snäll och söt du är Åsa!!! TACK!!
Johanna

2013-02-13 @ 22:34:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0