Go Måndag!!

Hej måndag! 
Idag älskar jag Pilateskvinnan ännu mer, för jag kom knappt ner från loftet pga träningsvärk i rumpistumpen! WIN!!
Dagens mål är att börja kolla på en ny Strauss-låt.... Strauss är svårt, även för ett geni som jag. Jag har rustat mig genom att ta på mig leggings med nitar och t-shirt med dödskallar samt ätit bananplättar till frulle. Nu jävlar Straussiboy. 
Jag funderar ganska mycket på hur jag ska fortsätta pimpmningen av bloggen utseendemässigt. Jag tänker mer svart kanske. Vad tycker ni?


Kommentarer
Cecilia Möller

Svart känns kanske rätt. Prova!

2013-02-11 @ 12:08:54
URL: http://mollerkirchsteiger.blogg.se/
Mayo

Jag tycker också mer svart!! Tummen upp för kortet som du fick upp, gööör bra! Pusssss

2013-02-11 @ 18:53:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0