Söndagen i bilder

Vaknade och ville hemskt gärna att någon skulle komma med frukost på sängen åt mig...
 
 
Men jag tog mig samman, det var ju VINTERSTUDION på tv!!!
Detta blev min frulle:
 
Sen gick jag och köpte nya trosor, mer om det hära med trosor i ett annat inlägg. "johannapuck rasar mot osköna trosor" inlägget...
 
Sen blev det lunch. Lax i ugn med grädde och vitlök. Till det bulgur och sallad.
 
 
Sen gick jag ju på pilates som ni vet. Efter det är det brukligt med mellis. Det blev kesella med äpplen och kanel. Glupsk som jag är hann jag äta upp halva burken innan jag kom på att jag skulle fota....
 
 
Efter det......Tamtadam!!! BIO!!!!!! Jag har aldrig gått på bio själv, men det var fasen det bästa jag gjort! Jag gick på Die Hard 5. Så jävla värd film! Jag älskade den! Var också sjukt stolt över mig själv att jag var där själv. Yippiekayay motherfuckerz!
 
 
 


Kommentarer
Cecilia Möller

Jag längtar lite efter trosinlägget nu. Visst är ensambio en fin upplevelse? Nu blir jag lite sugen på att göra det igen. Verkar som en fin söndag iaf :)

2013-02-18 @ 18:55:36
URL: http://mollerkirchsteiger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0