Skönhetsprodukter...

Alltså det hära med hudvårdsprodukter... Jag är ju liiite besatt. Efter mitt förra inlkägg vaknade jag dagen efter med VÄRLDENS torraste ögon. Torrhetslinjerna (sch...rynkor) var markanta. Men jag är ju en problemlösande brutta så jag började googla. Jag hittade världens bästa skönhetsblogg!! www.beleza-blogg.se
Alltså vilken kvinna! Vilken blogg! Ordning och reda, bra recensioner och dessutom har hon själv torr hud så hennes tips riktar sig ju riktigt bra till mig!
Jag var ju på jakt efter en ögoncreme. Tina tipsade om L300 Antiage ögoncreme, (första anti-age produkten jag köper....iiiiih)
Sen fastnade jag för en recension om en fuktmask. Jag VET att jag skrev att min nuvarande fuktmask är outstanding....MEN, vänta bara tills ni får höra om min NYA!!!!!!!
 
 
Alltså den är fantastisk. Man smörjer på den som en gelé och sen blir den ett skum som pirrar i huden. Jag fick verkligen hålla mig från att klia för det kittlade som sjutton!! 
Såhär glad blev jag:
 
Och nu är jag len som en babystjärt i fejat!! Tjo!!
Oj, jag glömde visst helt bort ögonkrämen. Den verkar superbra! Mycket rikare i konsistensen än min nuvarande så den har nog potential!


Kommentarer
Mayo

Alltså sis! Du skriver så festligt om alla dessa produkter att jag bara vill ignorera det generösa bidraget från CSN och börja ta hand om min hyyyd!! Äsch, två och ett halvt år kvar, stay with me! (Tror tyvärr att jag kommer lägga mig platt för botox... ;) )
Puss!!!

Svar: HAHAHA!!! Okej då får väl jag inte lägga mig platt för botox eftersom jag slänger penga på detta nu..... puss!!
Johanna

2013-01-15 @ 07:19:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0