Eftersökningskoma...

Idag provsjöng jag för "framtida" engagemang på Norrlandsoperan. Fick ju kul tid...09.30 
Men det gick som smort! Vaknade av mig själv 06.18!! Sen på med 50 kg kläder för att inte dö av köld påväg till skolan. -15 grader! Var tvungen att gå såpass långsamt att jag kunde andas genom näsan så luften skulle värmas upp lite innan den kom ner till mina lungor.
 
 
Sen sjöng jag upp i 3 minuters sjok. Sjunga lite, dricka lite, sjunga lite, lyssna på radio lite, sjunga lite, äta....osv. Det visade sig vara det perfekta upplägget. Min röst blev som sammet och jag sjöng med smäktande vacker röst för juryn!! SÅ SKÖNT!! De senaste tre provsjungningarna har jag inte lyckats riktigt med så det är skönt att vara nöjd idag! 
Nu ska jag ligga i soffan, kanske orkar jag ta en dusch innan WIKTOR kommer!!!! MYYYYS!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0