Överraskningen!

Pappa ville gå på stan med mig idag och det skulle ske en överraskning!! Gissa om jag blev peppad!! Vi började med att äta lunch på en sushi och thaibuffé! Supergott! Sen gick in till stan och hamnade på......Ur och Penn!!! Jag skulle få en klocka! Jättesvårt att välja tyckte jag, men som tur är har min pappa väldigt bra smak så han fick välja åt mig. Resultatet:
 
 
 
Visst är den fin?! Jag älskar den! 
 
Efter stadsturen gick pappa tillbaka till jobbet. Jag tänkte åka till skolan och öva men när jag skulle gå ner till tunnelbanan var det avspärrat av poliser. Jag tog det som en tecken på att jag borde gå hem och vila istället så nu sitter jag här och fikar och tittar på min klocka, mycket skönt!
Igår var jag desto amitiösare, det kommer ett inlägg om det lite senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannapuck.blogg.se

Välkomna!!

RSS 2.0