Jullovet!

Nu ska jag sammanatta mitt jullov. Åh vad jag vill att det ska fortsätta vara lov ända till mars. 
 
Förra året avslutades med julfest på skolan där jag var smashing snygg!!
Sen åkte jag och Wiktor till Sunne där han mest pussades med en annan tjej.
Då fick jag nog och åkte till Bjärka för att fira jul med familjen. Där pussade jag så många djur jag kunde, åt middag med fina bruttor och myste med syrrorna.
Sen höll jag på att sakna ihjäl mig efter Wiktor så jag styrde kosan mot Sunne igen.
Där blev jag dunderförkyld och spenderade mycket tid med att mysa med Kia och öva mig på att göra flätor.
Sen firade vi världens mysigaste nyår med lyxbadkar och goood mat!
Sen blev jag såpass frisk att vi kunde göra det jag velat göra hela veckan: ÅKA BRÄDA!!! Så himla härligt att jag grät av lycka bara av att åka lift.
Det var mitt jullov. Världens bästa!! Särskilt om man jämför med förra årets som spenderas på SÖS när Wiktor fick cellgifter.


Kommentarer
andreakarolina

Så himla bra jullov!! Framförallt om man jämför med förra året. Så jävla fantastiskt skitbra att Wiktor är frisk. Puss

Svar: Ja, så himla fantastiskt!! puss
Johanna

2013-01-08 @ 14:21:29
URL: http://andreakarolina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback